Söndag kväll

Sitter just nu å jag har lite alone time.
Barnen är precis lämnade och snart kmr sambon hem å då MÅSTE vi åka till affärn å köpa jordgubbar. Just nu bra pris hos ICA ;)

Haft jobbhelg så inget särskilt har skett.

Ska jag försöka komma igång å skriva igen, dela med mig av min vardag?
Ser att ni hänger kvar å det är väl inte kul å komma in på en blogg som inte uppdaterats på görlänge? ;)

Nej nu jävlar .. Om han inte kmr hem snart så känner jag att jag bara MÅSTE åka till affärn själv. Hatar att åka till affärn själv... Fattar inte Vrf egentligen?
Komsi komsi ;)

När vi bor i Ödeborg blir de ju jobbigt om man plötsligt MÅSTE ha ngt sent på kvällen. Närmaste affär Färgelanda och dom stänger säkert as tidigt :O










Anonym

Det stänger 21 varje dag ;)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?