Samma problem varje år

Jag köper aldrig nå dyra solglasögon.
Just för att jag förbrukar 5-10 st per år.
Antingen så sätter jag mig på dom lr så är dom bara PUTSVECK.

Alltid samma problem att hitta några man verkligen tycker om. Men ibland så händer det, att man hittar ett par perfekta. Men då har dom gått upp i rök under vintern. Samma visa varje år.


Har letat djupt ner i alla lådor, skåp å andra konstiga utrymmen. Hittar dock massa annat intressant men inte det jag söker. Och så va de ju dom där gamla sketna pilotisarna..0

Men så är det väl bara att börja om på nytt i år oxå. Så vart hittar man snygga solglajjer? Jag gillar klassiska modeller, lite större.. You know.. Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv ...







janina

Jag brukar ha jättesvårt att hitta brillor.. Men de senaste så har jag hittat på Glitter och Ur&Penn! :) Kika där. :)



URL: http://auroraamilia.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?