Nästa gång ska jag rösta på Sverige Demokraterna

Förra gången röstade jag blankt, just för att jag inte vet nånting om politik.

Men nästa gång ska jag nog rösta på Sverige Demokraterna, just för att dom vill inte att invandrare ska ha de BÄTTRE än svenskar.

Jag hatar Reinfeldt.
Helt sjukt att hans förslag ens gick igenom. Att svenskar ska betala invandrarnas amortering eller vad det var...
Vi ska få ha skolavslutningar i kyrkan, bara för att det är tradition!
Vi ska väl få sjunga nationalsången precis när fan vi vill utan att det ska ses som rasistiskt!
Å vi ska väl få fira nationaldagen så jävla mkt vi vill, Norrmännen vet hur man gör!
Usch blir så jävla arg när jag tänker påt.

Nej jag är inte rasist så det kan ni glömma me en gång. Men vi borde väl hjälpa våra egna först/oxå!

Okej om Sverige drabbades av krig och kaos hade väl jag varit jätte tacksam om ngt land skulle ta hand om mig såsom Sverige tar hand om flyktingar, självklart!

Men det kan va svårt för svenskar att få hjälp men invandrare får de på en handvändning. Just saying...










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?