Vi ska ta reda på könet!

Jag har lyckats övertala honom, vi ska ta reda på könet :)
Jag har alltid velat veta, å som sagt på RUL gick det inte att se.
Vill inte behöva förklara varför jag så gärna vill veta, men ni vet det där med att förbereda sig, både mentalt och praktiskt, då det ändå blir en så stor omställning med ett helt nytt litet liv :)

Och just i skrivande stund blev jag lite nervös för att bli kritiserad för detta.
Eftersom jag vet folk som blivit det pga dessa beslut.
Många tycker säkert att man ska ju ändå låta naturen ha sin gång osv.
Ja det håller jag med om. Tex dess moderniteter med 3D ultraljud osv.
Där man ser exakt hur bebis ser ut, det skulle jag absolut inte vilja veta. Där försvinner ju hela överraskningen!

Tog Ni reda på könet? :)

Nu väntar jag på samtal, för nu är det bara att ordna det oxå. Gbg it is!

Idag är det exakt en vecka till nästa bm
Besök. Längtar men samtidigt så får man ju inte reda på särskilt mkt där.
Tar bara prover, lyssnar på hjärtat och pratar lite.


Bild från RUL, det lilla livet sög på tummen :)




Anonym

Lätt att jag oxå hade vilja veta vilket kön det varit om jag hade varit gravid:)



URL:


Anonym

Jag gissar på pojk! ;) Och det är upp till var och en hur dom vill göra med det! :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?