Vanlig text

Hemma efter en dag med jobb och fix.
Handlat klart till midsommar osv.
Jäkla kul när man missuppfattat allt med firandet här hemma asså. Men det blir väl kul ändå... Eller? ;)

Efter att bara ha varit hemma och vänt i två veckors tid så är det jäkla gött att vara hemma. Men ack vad mycket jag har att göra och alla mina blommor har dött. Men just nu orkar jag inte röra en fena.
Sov dåligt i natt i Strömstad oxå. Det sägs ju att det spökar där.

Idag har vi som sagt varit hos barnmorskan. Allt såg jätte bra ut. Dock behöver jag fortsätta med järntabletterna och inte slarva.
Förra gången låg vi över kurvan,
nu va vi precis på kurvan.
Bm kände direkt en fot när hon kände på magen. Jag har jätte svårt att känna sånt.

Sitter och tittar på lilla Moa som leker och en livlig bebis i magen.
Far och son är iväg och fiskar. Egen tid med pappa är alltid guld <3







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?