Torrt idag

Ja jösses vad törrt det var här idag.
Men idag mina kära vänner, är en sämre dag. Surprice...

Stressade sönder mig på rasten förut.
På väg till ödeborg, vänder åker till biltema, ställer mig och grinar som snorunge (kändes så iaf), så jäkla kissenödig, så jäkla törstig, så jäkla ont i ryggen, så jäkla mkt folk, så jäkla frustrerad, hittar ingenting, hem till ödeborg, kasta i mig mat för att hinna ligga fem min raklång på golvet, ner till Jobbet igen och åka en sväng till Gbg.
Allt det där slutade med sammandragningar from hell och känns som att ryggen gått av.

Jag höll ut men ändå inte. Vill inte ha ett inställt tåg på mitt samvete..

Bilden är lånad från Google. Jag har ju inte legat å gottat mig vid havet idag som jag har sett så många gjort..
Snart Liv, snart...










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?