Längtar till imorgon - flicka eller pojke?

De senaste dagarna har jag längtat super mycket till morgondagen.
Då ska alltså jag, min syster och mamma ta tåget ner till Göteborg och gå på ultraljud på Carlanderska sjukhuset för att kolla kön på bebis!
Håller tummarna att det den är samarbetsvillig så det går att se.
Vi gör det till en liten grej med shopping och mys.

Gissar ni på flicka eller pojke?
Både jag och P har länge trott att det är en flicka men det sista så har båda våras magkänsla sagt annorlunda, nu tror vi det är en pojk :)
Om det är en pojk får vi utelämna några klädesplagg och byta ut våran rosa babysitter m.m.
Har varit sjukt sugen på att klicka hem lite saker till Bebben men hejdat mig då det är roligare att anpassa lite färger efter könet, hittills är ju allt neutralt och då ganska tråkigt må jag säga :)












NAMN
 

MAIL


URL





Spara?