God morgon måndag

Hade en bra start på dagen.
Vaknade 10 min före klockan, närmare bestämt kl 4.30, studsade upp ur sängen jätte pigg och solen var redan framme.
Tog min lille pärla och brummade till jobbet med frukosten i högsta hugg.
Men allt rasade minsann ganska snabbt efteråt.
Våran vagn vi hade Uddevalla-Göteborg stank piss! Nu menar jag STANK.
Mådde så otroligt illa och är ju extra kräkmagad. Men min nos verkar funka extra bra just nu för resenärerna tyckte minsann inte det var lika illa som jag. Fick iaf stå några minuter beredd att kasta mig på toaletten sen var jag tvungen att lägga mig raklång på golvet i hytten för det kändes som att jag skulle svimma och spy på samma gång.

Härlig start, blev dock mkt bättre ganska snabbt. Frukost på first hotel i Gbg med Angelica.










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?