god morgon elleeer

Tänk att aldrig få vakna helt utvilad.
Det var meget länge sedan kan jag lova.
Jo det är ju nämligen som så att jag lever rövare på natten.
I natt igen drömde jag att jag kissade ur naveln. vad ska det betyda?

Återigen, helt förvirrad i morse när klockan ringde.
Va, vart är jag, vad gör jag, vrf ska jag gå upp...
Ja mycket sånt hinner susa igenom huvudet innan man
förstår att man ska jobba... vrf skulle du annars gå upp?

Och att man aldrig lär sig att, när larmet står på 04-05 tiden,
är det riktigt smart att plocka ihop allt kvällen innan så som uniform
och strumpbyxor osv, så slipper man springa runt å väsnas i hela huset
och stressa runt för att man inte hittar nånting.

Idag slutar jag jobbet kl 10 och vi tar tåget ner kl 11.05.
ska bli så himla roligt!

 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?