Dessa kära gravidkilon

Dessa kilon hit och dit som det alltid ska hetsas om. Varför vet jag inte men det faller naturligt. Klart att kroppen förändras och man SKA gå upp.
Tex så har jag fått Mammatuttar!
Visst man ska inte gå upp för mkt och ja det kan bli svårt att bli av med det sen.

Jag hade ju storslagna planer om att hårdträna ända fram tills att jag är höggravid. Jo tjena! Det är jävligt lätt att säga när man inte vet vad man pratar om, när man inte vet vad det KAN innebära att vara gravid.
Jag har varit på gymmet två gånger efter vi plussade och sedan bara några enstaka promenader. Klart det straffar sig men allvarligt talat så orkar jag inte bry mig om kilona längre. Jag tänker inte heller väga mig förens nästa möte hos BM.
Ja jag är tjock och jag kommer att vara det ett tag till men nu vill jag bara njuta det jag kan.



Nej inga bristningar än. Det är bara gammalt ärr och märke från byxkanten.








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?