Bra dag

Supermysig fika med tre andra gravida tjejer å en liten flicka. Nästa gång blir vi fler. jätte goa mammor och stormtrivdes i det sällskapet.
För visst är vi väl mammor redan, på sätt och vis?
Så kul att ha en egen lite mammagrupp.

Tittade lite i affärer oxå.
Kunde inte hålla fingrarna i styr ;)

För övrigt, så himla tråkigt det är att sortera ut sketna o fläckiga kläder när man har köpt begagnat. Så funderar på om det är bra att ha kvar dom till nödfall eller om man bara ska ge bort dom för de tar så stor plats...

Jag skrev att det varit en bra dag.
Ja det har det och nu är min dag slut.
underbart...


Längtar tills dessa overaller kmr in på H&M igen





Anonym

Hur hittade ni varandra? Magträffen alltså?! nyfiken, eftersom jag själv är gravid och hade velat gjort samma sak.



URL:


Liv svarar

Sv: är med i en stor grupp på Fb med mammor med samma bf-månad från hela Sverige. Sen visade det sig att vi var flera stycken från uddevalla med omnejd så vi gjorde en egen liten grupp :)



URL:


Anonym

Vad heter den,? både jag och du ska ha barn i september. men jag är lite efter dig.



URL:


Liv svarar

Sv: den heter Augustimammor 2013. Jag har ju 6 sept men var välkommen ändå :) när ska du å ha vart bor du?



URL:


Anonym

Jag ska ha den 25september och bor i vänersborg. Då kan jag ju inte gå med i den gruppen, det var tråkigt =(
Heter My.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?