13 juni

Sitter och äter en favorit-i-repris-frukost och lyssnar på spöregnet. Lite mysigt.

Två nätter nu som jag har sovit jätte dåligt. Hittar ingen bekväm ställning och gubben min beskrev resten ganska bra på Facebook. Det är som att bebis och luft bråkar om platsen där inne. Och så kan jag inte låta bli att fnissa för det är ganska komiskt ändå...

Verkligen ont i ryggen nuförtiden.
Försöker buffa upp med kuddar bakom ryggen, det hjälper en stund. Det hjälpte till och med att mannen min, la en hand på ryggen. Blir ett slags stöd lixom. Försöker få han till å skeda me mig för de hade varit drömmen för ryggen. Men det vill han ju inte så klart! ;(
Ska jag behöva skaffa en gravid kudde?








Emma

Fy fan va jobbigt! Saknar inte att vara gravid. Jag låg på sidan med benen böjda och en kudde i mellan lår och knä. Den kudden var min bästa vän om jag skulle få sova något alls!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?