I'm back

Hej godingar! Ser att ni saknar mig.
Sorry för dålig uppdatering men har tagit en skön paus. Dom behöver man ibland. Hela förra veckan var jag liggandes med en envis förskylning och vi har haft barnen sen i torsdags.
I fredags tog jag med barnen till Tanum å hälsade på min mor å Roffe, älskart!
Fullt upp, högt och lågt i helgen med andra ord. att hela tiden tala om vad som är rätt och fel å tala om hur man ska bete sig och inte. Svårt när man inte själv vet ibland! ;)

Nu är vi trötta iaf å nu är veckan slut.
Är just nu på gymmet efter En vecka julledigt och 2 veckors sjukdom!
Startar lugnt å försiktigt denna veckan, undra hur mkt man tappat.
Innan hade jag byggt upp en grym kondis och styrka.
Känns bra att komma igång.
Diet ska jag på igen. Å när vi ändå e igång kan vi väl köra några månaders nyktert igen, det funka så bra sist :)
Men det betyder inte att jag inte vill gå ut, nej nej vänner jag e på any way! :)





Frida

Vad är det för barn ni har ? :)



URL: http://fridanicolina.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?