I pyjamas

Här går jag fortfarande i pyjamas.
Sov till 11.30 idag. Var i säng vid 02 efter jobbet. Stod å vänta på taxin i 30 min i -7 grader. Skakade som ett asplöv. Okej nu vet jag hur resenärerna har det ibland. Tog en jätte varm dusch i natt så jag skulle få upp värmen.
Kände mig halv kass när jag vaknade.

Det sista har jag inte haft ngn energi alls. Vart har den tagit vägen? Och idag är den totalt borta.
Blir typ deppig asså, så illa är det.
Fick ta mig i kragen å iaf städa å köpa kattmat innan jag börjar jobbet vid 16.

Hur får man tag i energin igen?
Fan va grym jag var i höstas...
Tränade för fan 2 ggr om dagen å mådde tipp topp, energin flödade...
Antar att det är där man får börja ..







Marielle

Min energi e oxå borta TOTALT!!! Iaf för träningens skull......, Inte ens långpromenader lockar nu... :( BLÄÄ Vill bli av med dököttet.. :P Puss



URL: http://www.nattstad.se/mariellepixxxie





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?