En tönt skriver hemska saker om mig

Detta hittade jag på en blogg.
Hemska hemska människa!
Hur kan man terra ner på nån så?
Vad får denne ut av att skriva så om mig?
Fyfan ja jag fick jävligt ont i magen nu å ja jag tog verkligen åt mig.

 

å jag som kände mig liten bredvid henne!!! haha
Nej jag ska inte lägga mig på den nivån.
lägger upp bild på mig och skriver så här..




Jossey

Detta är ren avundsjuka, du är så vacker och låt ingen säga ngt annat.



URL:


Grannkommuns tjejen

usch! det är ju idiotiskt.
du är ju extremt mycket finare och naturligare.
muskladd, lår, rumpa, höfter och bröst.
inte onaturlig och "plastig"
enligt mina ögon, så ska du bara sträcka på dig, suga in all avundsjuka och bli stark. =) du är vacker



URL:


Veronica

Henne ska du inte ens bry dej om kolla hennes blogg fläsklläpp och inte direkt snygg! hon e avis på dej! va stolt du e sötare en va hon e !



URL: http://www.nattstad.se//virre_virus





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?