1.5 kg +

Sjukt glad när jag vägde mig förut.
Upp 1.5 kg å jag trodde det skulle vara bra mkt mer!
Har riktigt gottat mig över jul, ja det är ju jul bara en gång om året. Men nu är den slut :)
Dock så snorig å slö fortfarande så vila ett par dagar till sen kör vi.

Så funderar jag på, varför bryr jag mig så mkt? JA MEN VAD SKA JAG BRY MIG OM DÅ?
Det är ju därför, hade jag haft annat i livet å fokusera på hade jag nog inte varit så fixerad.
De enda "måsten" jag har är ju jobbet.
Och det är ju ganska lättjobbat så nånstans måste jag pressa mig själv å man måste väl ha ett intresse. Vilken tur att mitt intresse/hobby är hälsosamt :)


Ps. Jag tog ju fel dag igår! Det är idag jag ska tatuera mig haha kmr dit as taggad Å så säger han Vad gör du här, det är i imorgon. Dooh! -_-







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?