Skönhetstips från Peter!

Efter att jag slutade amma så har min hy blivit sjukt dålig. Det sa bara pang så ser jag ut som värre än en tonåring.
Jag har aldrig hittat några rengöringsprodukter som funkar, oavsett om dom kostat tusen kr eller hundra kr så har det alltid blivit värre. Så jag har aldrig direkt använt ngt särskilt utan bara ljummet vatten och peela med handduk. Det har funkat okej hittills.

Men igår sa Peter till mig att ta på liniment en stund så det gjorde jag. Ville bara ligga å skrika. Brände sönder i ansiktet. Ja jag skulle säkert få en rejäl utskällningar av flera för det kändes inte direkt nyttigt. Men det är ett ämne i det som man använder till kemisk ansiktspeeling och i de receptbelagda acne krämerna.

Idag känns huden superlen och ren. Visst finnar finns det men dom är uttorkade och försvinner mer och mer!
Det funkar, gjorde svin ont men vill man vara fin får man lida pin.
Är nog inte bra att göra detta för ofta dock.

Ett lager liniment, låta vara på en stund , det känns som att du ska dö, sen tvätta av och på med bakpulver som neutraliserar igen. 
Ta ej nära ögon och ej under för då grinar man för evigt.

Linnex stick köpte vi på gymgrossisten för 159 kr. Himla bra för övrigt oxå!
Peter brukar själv göra detta, tack för tipset darling ;)







Guesswho;)

Jag brukar ha citronsyra (pulver) och sen bakpulver. Aaaj! Men uj så bra!

Svar: Vet direkt vem när du skriver uj haha ;)
Livan



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?