Matstol







Vi har börjat så smått med matstolen. Hon tycker det är superkul i ca fem min så det är det hon orkar. Funderar på vad man ska ha för matstol? För tillfället har vi en gammal som Moa och Colin har haft som man hänger på bordet. Otroligt smidigt. En sån ny vill jag ha och eventuellt en vanlig Antilop från Ikea. 






Sofia

Jag har en hokuspokus och har haft till båda jag tycker den är bra för de är inte bara fr barnen att kunna ställa sig upp i den, som de är med ikea, tripptrappstokke stolarna, där är de jätte lätt för dom att ställa sig, sen sitter dom jätte bra om man har en dyna i den nör dom är mindre, dom andra blir så stora tycker jag :) :) sen är den jätte kul för barna att leka med köra bil eller sitta och rita :)

Svar: Ja dessa har jag hört ska vara bra MEN förjövliga att rengöra samt tar mkt plats hmm.....
Livan



URL:


Sofia

Skit lätt att rengöra ställer den bara i duschen med lite ajax spray och sen en diskborste, :) sen självtorka i duschen :) visst den är ju inte som ikeas att du kan plocka isär den och knö in den i ett skåp, men jag lovar att den tar mindre plats i area jämfört med den för har en och slår i dom sär jäkla benena antilopen har när man ska gå förbi ;) du får gå till affären och klämma och känna, :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?