Kroppstyp väljer barnvagn


Jag har iaf min Emmaljunga för att jag inbillar mig att jag ser mindre ut bredvid en stor vagn. Tänk vad stor jag skulle se ut bredvid en bugaboo tex 







cajsa

Du ska inte tro på allt folk säger.
jag har en Emmaljunga och jag är smal och gör mig alltid i ordning innan jag går ut :)



URL:


My

vilket lustigt inlägg...stämmer inte alls. känner FLERA vackra mammor, med en högskoleutbildning som kör emmaljunga, känner en med bugaboo vagn, jätte vacker, men lågt utbildad och ingen särskilt bra jobb.
dummaste jag hört idag.



URL:


Angelica

Jag kör emmaljunga för att både jag och mannen älskar den. Vi ville ha en rijäl vagn eftersom vi bor på landet.

Har en vän som är barnvagnsnörd och hon har provat de mesta och tycker emmaljunga är den bästa ;)



URL: http://www.fifflas.bloggplaten.se


Anonym

Hahaha.. Lite kul ändå!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?