Cerazette - sån skit

Kommer ni ihåg att jag gick upp fem kg på bara en månad varav två veckor helt utan socker?
Kommer ni ihåg att min hy plötsligt blev värre än tonåring?

Jag tror jag vet vad det är!
Allt detta i samma veva som jag började med ppillerna cerazette ! Det står klart och tydligt i bipacksedeln att detta är två biverkningar!

Och plötsligt när jag slutat med dem så har vikten avstannat trots allt julgott och min hy är så otroligt mkt bättre. Det kan inte vara slump?! Så dom kan dra åt....!

Vad har ni för erfarenhet av cerazette ?
Jag har även läst på 1177s hemsida








Linda

Hej! Jag åt dom i flera flera år.. Kan inte minnas att jag gick upp på dom eller fick sämre hy.. :/ men hade ingen mens alls dessa år & de funka jätte bra för mig.men min kompis fick små blödningar samt dålig hy av dom så de är nog himla olika, rena rama djungeln att verkligen hitta rätt bland dom så kallade mini-pillren för en del! :/...:) gott nytt år!..:)



URL:


Sofia

Dom passade inte mig heller, Hade konstantblöding med kanske 2 veckorsuppehåll på 6 månader, Sedan fick jag sånt jävla humör av dom, Va sjukt, jag kände typ att jag kunde slå ihälj nån så jävla arg kunde jag bli på en millesekund, gick säkert upp i vikt men eftersom jag injte väger mig så kan jag inte säga svart på vitt att jag gjorde de men dom va skit, Tror jag fick nått som hette yaz efter de, :)



URL:


Sofia

Dom passade inte mig heller, Hade konstantblöding med kanske 2 veckorsuppehåll på 6 månader, Sedan fick jag sånt jävla humör av dom, Va sjukt, jag kände typ att jag kunde slå ihälj nån så jävla arg kunde jag bli på en millesekund, gick säkert upp i vikt men eftersom jag injte väger mig så kan jag inte säga svart på vitt att jag gjorde de men dom va skit, Tror jag fick nått som hette yaz efter de, :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?