Årsresume

2013 går mot sitt slut. Året har varit det mest händelserika i hela mitt liv med många stora händelser och ett toppen år med min älskling. Jag är 23 år och har allt jag vill ha. Hur många kan säga det? 
Vi kör en liten årsresume. 


I Januari plussade vi. Jag visste vad testet skulle visa, jag kände det på mig. Fy bubblan vad nervöst! Jag hade varit bebis sjuk så himla länge men var man verkligen redo. Minns att det var mitt på dagen någon gång. Jag hade jobbat morgon och Peter var på jobbet.
Jag mmsade och Peter ringde upp. Grattis du ska bli mamma, sa han.
Berättade för min mor när vi var i vecka 9. Gav en ram med texten "Foto levereras i september"


Vi hittade det perfekta huset för oss <3
Faktiskt det första huset vi tittade på och familjen kände säljaren så det låg aldrig ute till försäljning. Vi hade en till bokad visning efter detta huset som vi GLÖMDE. Då e de rätt <3


Många mysiga stunder med dom stora barnen.


Vi åkte på våran livs resa i april! Backpackade i Thailand. Fy farao vad varmt. Många fina utflykter. 


Den 2 april på Koh Chang, lonely beach friade han med den perfekta ringen <3 bröllop när gravid kroppen är borta. Världens bästa man är min och jag släpper han aldrig.



Gravid i femte månaden men mådde jätte bra. Här tyckte jag att jag var såå tjock?!


Vi flyttade till huset! helt nyrenoverat och bara att flytta in. Många fina stunder på altanen som vi byggde ut. 



Jobbade mycket och började nog mitt livs längsta semester. Det började bli tungt att gå fram och tillbaka på ett krängande tåg. Det var även i år jag fick en fast tjänst. Så tacksam!



Mötte mina vänner för livet! Våran lilla mamma grupp är guld och definitivt de viktigaste personerna och de som vet mest.


Bild tagen två dagar före Theas ankomst. 
Kulan blev inte större.


Och den 12 sept kom våran lilla prinsessa. Detta var sen bästa men oxå värsta upplevelsen i hela mitt liv. Men skitsamma för ut kom hon! <3



De första veckorna var otroligt tuffa pga förlossningen och lillan var mkt ledsen. Det är sant, att det går över och vid tre månader så var allt mer eller mindre helt underbart och det blir bara bättre och bättre. Älskade lilla vän. <3


Ser fram emot 2014. Vi startar den med en resa till Malaga. Älskar dig Peter <3








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?