Amning - världens bästa bantningsmetod


Kan inte med ord beskriva min besvikelse när jag ställde mig på vågen.
I samma veva som jag slutade amma så slutade jag med socker i två veckor och gick 
upp nästan 2 kg (!). Jag blev förbannad så jag slutade med mitt godisförbud men jag har inte heller
frossat i godsaker. Också i denna vevan så tog batterierna slut på vågen.
Har inte gjort någon kraft ansträngning att byta batterier förren denna veckan.

Till min jävla förvåning har jag gått upp fem jävla kilo efter detta!! HUR är detta ens möjligt?
Inte konstigt kroppen känns tung. Men jag ska säga er jag har inte frossat i godsaker.
Jag tror stenhårt på att det är för att jag slutade amma och kroppens hormoner är helt ur shack tex med dessa 
jävla ppiller som spökar med kroppen. Mens 2 ggr i månaden tex å jag är en riktig hormon kärring.
Men jag kan säga.... jag känner mig inte så tjock som vågen visar, det är det som är det mest skrämmande.
Att man lixom inte inser själv hur stor man är. 

Hur som helst, Theas första jul ska jag verkligen njuta av allt som hör julen till och då får vikten öka bäst den vill.
För efter nyår, då jävlar. Och jag vet att jag kan klara det <3
 

Så här ser det ut. Och bristningarna är rödare än någonsin. ryggfettet är värst.
känns så obehagligt när det väller över och under bhn. ngn som känner igen sig?
Hur som helst, nu när vardagen har kommit igång på riktigt så är det såna här saker man tänker på.
och ja givetvis hade jag gladeligen vägt 1000 kg bara jag har Thea <3




 






Anonym

Tycker du ser slät och fin ut! Har sett så många bilder där magen ser rynkig ut och huden bara hänger!

Svar: Tack :)
Livan



URL:


gina natalie

tycker du är i asbra skick, du födde ju nyss typ! då kan vi vandra av lite fett på lelången ihop om ett par månader.. om allt går bra på förlossning *peppar peppar*......... lust o ta en fika i juldagarna?+ kram

Svar: Tack vad du är snäll. Ja då får det bli många barnvagspromenader :) jaaaa gärna. Jag har tänkt fråga flera gånger! :) kram kram
Livan



URL: http://minbebis.com/blogg/ginanatalie


Sofia

Du ser så fin ut! Bristningarna är inget om man jämför med min "tigermage" Jag hade oturen att få bristningar över hela magen en bra bit upp över naveln, :( Och många mammakilo ;) Som tur har bristningarna börjat blekna men de tar sin tid, har gått nästan tre år, MEN jag har fått två underbara ungar! så det får gå att jag fick dom ;)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?