Lär känna ditt barn i magen

Det där omtalade ämnet "minskade fosterrörelser" skrämmer upp många.

Blev en smula nervös i förrgår då jag knappt känt lillan på hela dagen.
Dock hade jag ju hållt igång så mkt hela dagen och kvällen så man inte tänker på det. Men hon brukar alltid vara igång vid läggdags men icke.
för första gången någonsin sprang tankarna iväg lite för långt. Tänk om hennes hjärta inte slog längre..vad skulle man ta sig till då?? Kan inte ens tänka mig den smärtan föräldrar får utstå som förlorat ett barn..

Jag drack iaf lite isvatten, låg på sidan och då kom hon igång lite.
Många hade nog ringt in i panik men eftersom jag vet att hon kan vara sådan ibland så tog jag det med ro.
Det kompenserade hon med att gnida rumpan mot revbenen hela dagen igår och idag är det boxningsmatch där inne.

Det här mönstret har hon titt som tätt.
Kommer det vara så när hon tittar ut också? ;)