Förvärkar

Mamma mia, ikväll fick jag mig en redig köss....

Låg i soffan å hade mensvärk men tänker knappt på det längre.
Plötsligt kniper det till i magen, och det gör ont högst upp på magen. Jiiiiiisses, vad har jag ätit, va äre med magsäcken, tänkte jag. Samtidigt kändes det som en baota stor fis som försökte ta sig ner genom tarmarna.

Känner på magen och japp det är en sammandragning, hård som tusan och såg ut som en boll. Strax efter gör det mycket ondare. Illamåendet sköljer över mig, mensvärk from hell, darrade, sd-känslan, och en annan sorts smärta jag aldrig någonsin känt, allt på en gång.
Då slog det mig: okej, nu ska jag känna efter när det slutar och om det kmr igen.
Så här var det tre gånger på kanske tio min.
Men det var bara en slump för sen slutade det. Bra, är inte redo.

Ovant att känna ngt sådant Och Har knappt haft en enda sammandragning sedan jag slutade jobba, 7 veckor sedan. Blev faktiskt lite skraj...
Hoppas det var en engångsgrej för så vill jag verkligen slippa ha det i flera veckor.