11 dagar - skraj!

Idag är det 11 dagar kvar till bf.
Gick alltså in i v39 i lördags.
Helt sjukt, känns som att det aldrig kommer hända! Alltså dagarna bara springer iväg men det är helt overkligt att det faktiskt snart är dags att föda barn! Kmr inte fatta fören jag ligger där å skriker för det känns som att jag ska gå av på mitten. Ja lite skrämmande är det ju. Men har alla andra kvinnor klarat det så ska väl jag också göra det?

Är livrädd för att bli snittad dock. Ja ni vet som man sett på tv. Dom trycker på den röda knappen och på 5 sekunder fylls rummet med sköterskor som kör iväg en utan att man fattar vad som just hänt...
Är rädd för själva snittet, att ha ont där efteråt osv.
Och jag är livrädd för att spricka från A till Ö och livrädd för att skita på mig!

Iaf, nu är bebis ca 50 cm lång och väger kring 3400 gram.
Nu kommer inte magen att växa så mkt mer. Vilket känns jätte skönt!
Jag är i storlek med ngn som är i sjunde månaden! Nu är jag jätte glad för det men i början var jag jätte sur för att det syntes så sent :)