Världens bästa hemmaträning

på shapy.se kan du klicka hem gymmet!
Där finns fantastiskt bra videos för dig som vill träna hemma.
Det finns allt du kan tänka dig som styrke, yoga, dans osv osv.


Jag har själv provat det idag! Å det var fruktansvärt roligt!!
hahahaha tog dans å tur ingen såg mig! ;) stod å as garva,
min kordinationsförmåga är ju inte den bästa men det är
ju bara å digga me om man inte kan stegen.
Men skit kul å jag svettades som satan.
Körde ett pass här hemma innan gymmet idag och ett efter 
för att det var så jävla roligt. Och sista gången svettades jag som tusan.
Du får prova gratis, sedan kostar det 99 kr i månaden.
Visst det finns liknande gratis på youtube men jag tkr inte dom är i 
närheten så bra som dessa. Jätte bra för tex mammor med bebisar hemma.
Se så, nu finns det inga ursäkter ;)
 
 
Jätte bra för mig eftersom jag aldrig går på gruppträning på sportlife.
Mest för att då måste man passa tider (!) å eftersom jag jobbar så udda
brukar de inte ens finnas gruppträningar då jag vill träna.

ps. Aerobics 30 min förbränner CA 211 kcal. Inte så mkt alltså.
men kul träning.
Yoga 30 min endast ca 107 kcal






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?