Skänkt saker till en familj som förlorat allt

Igår gjorde jag ett sista ryck å plocka fram massa saker som
bara va ivägen för att skänka till en familj som förlorat allt.
MASSA saker asså. Saker jag till o med gav bort mest bara för 
att va snäll ;)
och ja jag kände mig som en mkt bättre människa!


Chiiiii fick man för nu
visar det sig mer och mer att detta är fake.
Ja ifrån början frågade jag vad som hade hänt den stackars familjen
eftersom ... jaaa man kanske helt enkelt e nyfiken eftersom dom 
skulle få massa grejer av mig. Men han skrev bara att han inte kunde
berätta det.. hmm skumt väl? jag menar om huset brunnit ner eller 
ngt måste man väl kunna berätta de?
 
ajja känns väl sådär just nu då det säkert finns ngn annan som har 
mer använding av mina saker som inte ljuger på det där viset.
Känns ännu sämre att denne person åker just nu Bohuslän runt 
å får massa saker. som tex kläder, barnsaker, inredning och t o m möbler...








Pixxxie

VAAAA? Hur fick du reda på att det var bluff? Att de inte var i behov av sakerna? Kram



URL: http://blogg.improveme.se/pixxxie





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?