Rastlös på livet







Jag har kommit på vad det är me mig.... jag e rastlös på livet!
Nu måste det hända ngt!
Blir lite oroad över dessa känslor. Sist gång jag hade dessa 
fick jag för mig att göra sillisar och posera naked !
Men nej det kmr inte hända igen, jag menar ngt annat,....

Tankar som tex
Ska vi kanske få tummen ur å boka resan som vi planerat till våren.
(jävligt svårt me mitt jobb då jag inte vet ang semestern)
Ska jag ta första bästa lokförarutbildning som typ blir i Hallsberg lr ngt
( nej älskling jag e väl inte seriös ;))
eller bara byta lägenhet brukar jag tycka är otroligt stimulerande.
För att inte tala om att hus står högst på önskelistan...
Eller kanske bara tapetsera lite?
Ni fattar vad jag menar?!

Eller så får vi se när jag e frisk å börjar jobba igen å tebax i träningen
osv då kanske jag e görnöjd iaf ;)



ps. Har ju hittat den braida funktionen då jag svarar på era kommentarer 
så det lovar jag att bli bättre på :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?