Känslodadd morgon och FACEBOOK

God morgon bloggen!

Hade ställt larmet ganska tidigt idag.
Tkr det är skönt att kunna sitta å dricka kaffe å käka
frukost i lugn och ro innan dagen börjar...
Men det första jag gjorde idag var att kolla på Spårlöst 
på tv4 play. Det gick på tv igår och Angelica va med å fann sin mamma :)
Jag grina som en tok!

å sen har jag suttit å tatt veck några människor på min facebook.
Till exempel Andreas från Mondoblog. va fan e felet på den filuren kan
man ju fråga sig. Nagellack å kajal men samtidigt så jävla o-homosexuell 
man bara kan bli!
men tex brudar som väger över 45 kg måste banta..
Okej fine han kanske är ironisk men sånt pallar jag inte me å läsa om
på min fb varje dag...
ska rensa lite mer folk när jag får tid...
Fattar inte hur det kunnat bli så pörrigt på min fb...
Nakna brudar överallt... Man ska nog välja sina vänner mer noggrant...
Det är faktiskt inte så att.... Den som har flest vänner vinner! haha








Marielle

Hahaha japp Andreas e som han e helt enkelt. Jag ogillar oxå hans beteende och ibland undrar jag om han faktiskt skämtar eller inte i sina status uppdateringar. Just det där med 45 kg e sjukt, dock dejtar han ju bara 19 åringar som e skelett typ så det kan vara sant. Kram



URL: http://www.mondoblog.se/pixxxie


Janina

Grina oxå t de :(

Svar: ja visst är d känslosamt :O
Livan



URL: http://Http://auroraamilia.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?