Trotsar gymfobier

Vart på gymmet denna fredag kvällen å blitt av med en skräck haha.
Hör å häpna, jag har sprungit på löpbandet! Never Ever gjort det förut, sjukt va dålig balans jag har å kändes mest som att jag skulle tryna hela tiden i början. Jag gjorde detta bara för att testa, beredd på att jag inte klarar mer än kanske fem Max tio minuter.
MEN jag sprang i 30 min!
Å hade kunnat gjort Mkt mer, avbröt för att jag skulle orka med styrkan oxå.
Ååh ger mig själv en klapp på axeln där faktiskt. Motionen är tydligen inge vidare fel på, hittade ganska snabbt en bra rytm i andningen å lagom tempo.
Detta måste jag bygga vidare på, säger bara intervaller!

Ja ja ni läsare kanske springer jätte mkt längre men jag är ingen löpartjej å jag springer ALDRIG om jag inte måste. Som tex när jag glömmer väskan på tåget, DÅ kutar jag kan jag lova! ;)





johanna och Meja

Kul att du våga testa och att de gick så bra, kämpa vidare :)



URL: http://behrendtzs.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?