Söndagkväll, nötter och tänder

Då Har jag äntligen landat i soffan.
Spännande med lite action på jobbet när saker går som man vill. Skrev lite papper efter jobbet. Hade ju inte direkt bråttom hem. Pussade min sambo adjö i morse för ytterligare en veckas jobb i Sthlm för hans del. Längtar tills torsdag.

Skickade återigen med honom hans godsaker ifrån helgen.
Även denna helgen motstod jag sötsuget genom clementiner och hasselnötter. Nötter är ju Bara ok till en viss gräns, många kalorier. Och då typiskt att man aldrig kan sluta äta om man väl börjat. Men tänk vad kalorier det hade blitt me godis istället! Lite så måste man tänka ...
Hmm.... Här ger jag mig själv beröm för jag inte äter godis, men det ska va en självklarhet! Givetvis inget godis!!

Mina tänder måste ju må prima nu.
20 dagar sen jag åt godis. Å det var godis från Hemmakväll så det lever jag länge på :) minst 12 dagar till utan godis, minst! Godis godis godis ..











NAMN
 

MAIL


URL





Spara?