Slutresultat 30 dagar

Totalt
-8 cm i midjan
-5.5kg


Jag är faktisk jätte nöjd!
Trodde aldrig D skulle gå.
Å det bästa av allt!
Det har inte ens varit svårt!
Men det är inte slut än, fortsätter så får vi se vart vi hamnar!

Dock jag har fuskat LITE.
Jag har ätit sås, dock lättprodukter.
Jag har tuggat tuggummi, dock sockerfritt.
Jag har ganska ofta ätit äggröra med 2-3 ägg. Man får bara äta en äggvita om dagen. Pfft tycker jag låter fjantigt.

Träningen har jag inte fuskat ngt med. Nu har jag tränat 35 dagar i rad, ibland två ggr om dagen. Dock är det två dagar jag inte gjort FF passet utan ngt annat. Och jag har ändrat och bytt ut grejer i FF passet..

Jag rekommenderar detta varmt till dom som behöver en kick Start!
Dock är dessa inga genier, allt det här kan man ta reda på själv men skönt att ha experter vid sin sida och att man får tips osv via dom och via alla andra som kör detta.

Vad har jag för mål?
Vet inte, dom måste ju vara realistiska!
Men ett delmål -7 kg till.
MEN inte lägre än det tror jag för då ser jag nog inte ut som jag vill! Så skit i vågen ;)

Tusen tack för din kommentar Therez. Blev så glad!! :)










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?