När glöden slocknar

Idag har jag haft en helt fruktansvärd dag... Eller snarare den sista tiden har det varit en massa skit. Är det konstigt att man tappar glöden då?
Jag trodde aldrig att det skulle hända på detta jobbet. För jag älskar mitt jobb.
Men det är väl okej å känna så här ibland? Inte minst för att det är oroligt nu. Sänka löner osv...
Mitt uppe i allt så leker jag ändå med tanken: om jag fick välja vad som helst, vad hade jag velat göra då? Som har minst lika bra lön?
Den tanken är nog bara tanke, inget jag vågar äventyra .... Än ....
Stackars min sambo som får höra på mitt gnäll. Jag vet man ska inte ta med jobbet hem men det är svårt att låta bli.
Kmr hem och är så sur...

Åh vad jag svamlar , jag ska ha mens å är jävligt känslosam bara ..
Glöden e nog snart tebax..







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?