Kroppen är trött

Som ni vet med fitnessfighten ska man träna ett pass om dagen minst, gärna extra. Och ja, OM jag tränat extra.
Jag tränar 10-12 pass varje vecka.
Kroppen börjar bli trött, riktigt trött.
Den skriker efter vila.
Jag tror det är för att jag kör mer styrke än innan, musklerna är så trötta.
Kanske ska jag tagga ner lite denna veckan. Köra passen å kanske lite cardio på sidan om.
En dag förra veckan sjukskrev jag mig för att jag hade sån nedrans huvudvärk å klarade knappt röra mig.
Samtidigt har immunförsvaret aldrig varit bättre! Eftersom mina dagar inte är så ansträngande annars, ni vet jobbet, tar lite biljetter, sitter lite, rast,tar lite biljetter, sitter lite...
Å utöver de e de inte så ansträngande å dricka kaffe me kompisar, gå på stan osv..

Läser flera som går på fitnessfighten som skriver : FEM DAGAR KVAR, HÅLL UUUT!!

Men asså? Håll ut till vadå? Ska dom gå tillbaka till sina gamla liv då? Å frossa en godis påse bara för att dom 30 dagarna är slut? Funderas mkt på hut vi ska fortsätta efter detta..
Nej minsan detta är en livsstil .
Jag kmr äta likadant men unna mig ngt på helgen å inte träning så här intensivt, för då kollapsar jag nog till slut..







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?