En eloge till mig

En stor klapp på axeln för att jag har sån självdisciplin!
I helgen fanns det massa godis och chips runt omkring mig hela tiden utan att jag tog en enda tugga. Att jag faktiskt inte ens hade problem med det..
(det finns nog kvar massa i skåpet förresten men jag är inte ens sugen)
Tänkte unna mig ett glas coca cola zero men det glaset sparar jag tills ngn gång jag är riktigt sugen.

MEN igår kommer min sambo med en skål ostbögar å sätter sig bredvid mig i soffan. NEJ NEJ SNÄLLA. Då sa jag faktiskt till honom för jag var såå mensigt sugen på ngt gott efter träningen. ibland behöver man extra stöttning från omgivningen men som han sa; han ska väl inte behöva sluta bara för att jag gör det....

Hur som helst så är jag inte alls lika sugen på godsaker längre när man äter så här ofta och nyttigt :)








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?