Det börjar synas men ack så otacksam

Klar på gymmet efter ett grrryyyyymt pass! Blev mage, bic och tric..

Nu hoppa i mjukisarna å fylla på med mat. Sen är det spinning! :)

Ni undrar hur jag har tid, jag tar mig tid.
Det är kul!!! :)

Sen är det ju även ett stort plus att jag inte spenderar i närheten så mkt pengar på skit som jag gjorde innan. När man hade tråkigt åkte man alltid å shoppade å fikade å blev ännu fetare ^^

Två dagar kvar på fitnessfighten.
Det börjar synas skillnad tror jag.
Min kropp är otroligt otacksam, hade ngn annan tränat så mkt som jag hade dom nog vart ganska vältränade..
Jag får kämpa vidare. Ni hejjar väl på mig? :)) vägning igen på fredag ...

Fettet sitter som berget, haha!






Terez

Asso du Liv, jag måste ge dej ett stort jävla shout out för du ligger i o tränar o har dig, du vill nå ett mål. Du är så jä'vla redig o jag beundrar dig!
Inget kommer gratis, nej. Jag kommer förmodligen alltid vara plus-sized o lite lat o önska att jag hade ork, tid o motivation att träna. Men, kanske one of these days får jag mig en 31årskris.
Iaf, GRYMT jobbat o det syns, du är skitsnygg!!



URL: http://miggafrii.bloggplatsen.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?