Bloggläsning

Bloggar som jag följer eller tittar in på ibland

www.blondinbella.se
www.kissies.se
www.tyras.se
www.stinalee.se
www.120kg.me
www.bluevelvet.nu
www.kristinjarnedal.blogg.se
www.littledolly.blogg.se
www.auroraamilia.blogg.se
www.rebeckastromborg.blogg.se

www.miggafrii.bloggplatsen.se

www.mariahelena.shapemeup.se

www.emmafit.shapemeup.se

www.varstafeta.shapemeup.se


Riktigt trött på bloggar som inte ger mig ngt. Ni vet tex tips å sånt!
Trött på bloggare som tror sig så förbannat å provocerar, medvetet lr ej, vet ej....Men det är ute haha
Nej nej sånt stör mig så då låter jag bli å läsa't :) synd Malle inte bloggar längre ;)

Vrf läser du min blogg? ger det dig ngt? Kanske ngt tips du haft användning för? Eller är du bara nyfiken eller har tråkigt? 




Terez

Va ? näääääääääääääääääääääääääää
Jag läser ju din, hele tiiiiin :(

Svar: Oj där ljög jag. E allt inne på din me. Får skriva om här ;)
Livan



URL: http://miggafrii.bloggplatsen.se


Terez

Naaaaaaaaaaaaaw :) nu är ja glad



URL: http://miggafrii.bloggplasten.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?