Att leva me dåligt samvete

Idag får jag leva med dåligt samvete.
Idag har jag bara tränat EN enda gång å jag mår pytån över det eftersom jag har tiiiiid att träna två ggr som vanligt.
Men vet ni vad...jag är trött å på dåligt humör. Gick upp 04 å då bara 6 timmar sömn. Sen mår jag extra dåligt över att imorgon kmr jag bara hinna träna EN gång för jag jobbar långt pass.
Å jag kmr decka kl 20 ikväll!

Nu när jag läser igenom vad jag skrivit så tänker jag bara att jag är jävligt dum som grinar över det. Ni tkr säkert oxå jag bara låter dum ... Men det är svår att förklara. Jag får ingen inre frid...
Säkert ingen som förstår mig ändå ...
Å va är detta? Jag ger er massa ursäkter till Vrf jag inte tränar ikväll?

Nu har jag iaf laddat upp med två filmer, nektariner, kiwi å vattenmelon. Var grymt sugen på godis förut så handlade in massa nyttiga godsaker när jag å camilla var på stan förut..

Jag saknar min sambo oxå!! :(
Idag är det en sån dag jag verkligen vill ha han hemma. Jag känner mig nästan mensigt hormonfull...konstigt ...










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?