Ska jag slänga min blogg åt skogen!

Det har varit så jävla skönt o sluppit bloggen i en hel vecka. Helt underbart!
Och så fort man kmr hem så blir man påhoppad med en gång.

Snacka om att man mår bättre utan bloggen, eller??
Ingen blogg - ingen som granskar en så här. Lätt värt att fundera på ..

Tack iaf till er som e snälla mot mig Hela tiden :)








Anna!

Vet hur d e, har ingen bligg. Men en i klassen snackar skit om jag går ifrån hon, skit bara i hon så gör jag och jag lever, har bra vänner som jag kan lita på och andra som hatar mig. Men min bror e en av dom bästa, han hjälper mig om jaf har problem. Älskar han! Kollar din blogg flera gånger varje dag:) mitt tips skit bara i den jäveln som försöker trycka ner dig! Du har ett bra liv, saknar dig dock ibland;) kramar till dig



URL:


Martin

Kommer alltid finnas dom som vill trycka över sina problem på andra, att skylla på andra när felet är deras eget, så bara ignorera dom som skriver skit.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?