Körd brud?

img_8764 (MMS)

Körd brud?




Anonym

Hahaha jösses! Vad är de me alla dårar!? hahaha!



URL:


Johanna Behrendtz

Ööö vilken idiot. I hennes värld krävs det inte mkt för att vara "hora" VILKEN JÄVLA IDIOT! bry sig inte om sånna svin !!



URL: http://behrendtzs.blogg.se/


veronica

Någon som verkade väldigt avis på dej :P.



URL: http://nattstad.se/virre_virus


Sara R

Brud å brud? Snarare en liten snorunge ;)



URL:


terez

Jag är ingen aktiv läsare eller kommentator men sånthär ger tom mig tuppjuck o jag var tvungen att skriva nåt.

Detta skvallrar om den kvinnliga avundsjukan så det slår i backen o tjejen i fråga verkar inte ha lämna rökrutan på högstadiet med tanke på hennes utomordentliga ordförråd ;-)

Att kalla någon för hora känns barnsligt o inkompetent.

Hade jag vart glamourmodell hade jag kastat upp mina bilder lite varstans just för att man faktiskt får vara stolt över sig själv o dels för att det alltid retar nån jävel o i detta fall hade jag tänkt Wooozah In your face mathafakkah :-)

Hon glanar säkert avundsjukt på andra tjejjer på stranden o önskar hon hade både bröst o häck så hon slapp ha trist sex med sin kille i becksvart mörker för att hon har dålig självkänsla...

Suckeri suckera :-)





URL: http://mariaterez.blogg.se/


Frida

haha vilkn skön inställning endel tjejer har.. att alla som snackar om en bara är avundsjuka..kanske värt att tänka på nästa gång man ser en valross på stranden och tänker nåt dumt.. att EGENTLIGEN är man ju själv bara avundsjuk på denna personen.. yeah yeah, bra att veta ;)



URL:


Frida

Läste i din blogg nyss att du tror att ordet "valross" var menat till dig, vilket det absolut inte var! Det jag menade var att tjejer tycks tro att man är avundsjuk så fort man har en åsikt..istället kanske det kan va så att folk retar sig på dem för att de beter sig på ett visst sätt.. Försök att stå på dig och inte lägga ner så mkt tid på vad andra tycker och tänker!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?