Jag ska göra en sak jävligt klart för er

HÄR SKA FROSSAS!!!

Sånt här kan man äta om man tränar.
Och Eftersom min fucking jävla diet inte funkade snarare tvärtom samt var oerhört olycklig. Så kan jag lika gärna vara en glad människa och äta vad jag vill och ha mina kurvor!

Alltså hellre en glad, kurvig kvinna än en olycklig, smal kvinna. Eller hur??

Säger som Janina;
A woman without curves is like jeans without pockets...
You dont know were to put your hands!





Janina

Bra Liv!! :D Men faaaen va sugen jag blev på negerboll nu :( .. Du får baka till mig? ;) Glöm inte en sak Liv: Du är vacker! <3



URL: http://Http://auroraamilia.blogg.se


Anonym

Alla är fina på sitt sätt:)



URL:


Okänd

Du var så sjukt het innan du blev smal! Ät fler negerbollar!



URL:


Livan

Svar; E du go lr ?? Jag e INTE smal nånstans! Haha





URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?