Gymmet - lingonveckan - TuttLiv


Gick åt helvete på gymmet!
Vart liggandes idag för sån jävla mensvärk men skulle göra ett tappert försök. Gick änna åt skogen allting.
Blev bara lite armar...
Ångrade mig sjukt mkt av valet av byxor. Ett otroligt dåligt val. Och min mage är som ballong.
Så nu ligger jag här o äter GODIS!
Fuck this.
Under min lingon vecka e de som att en alkis behöver alkohol, en knarkare behöver knark och Jag måste ha mitt godis! Ingen som helst kontroll över mig själv ...

Idag är melonerna verkligen bomber.
Wööööw vad det ömmar och jätte svullna och tunga,
Just idag kan jag förstå om jag kallas Tutt-Liv Haha ja de va precis vad jag fick höra att jag kallas?
Märkligt... Det finns ju knappt nå ner Liv häromkring....eller?


Nåja.... Dom får kalla mig vad dom vill.










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?