Den bruden igen

Jag fick senast förra veckan berättat för mig att jag var slampig. To My face...
värmer lika mkt varje gång.

Ibland önskar jag Att folk inte va så jävla hämmade. Relax, spänn av för Guds skull...




emma

Ehh? Vilken brud... hennes åsikt och hennes typ av liv skall tydligen alla leva. Såra någon annan så, blir så arg! Bara för att hon inte vågar! Och en hora lilla damen är en kvinna som tar betalt för sex och det finns ett fint ord även för det, prostutierad. Det finns dom människor som måste detta för att överleva. Förstår inte vad hon skrev så till dig i överhuvudraget. Det tyder bara enligt mig, stor svaghet, ingen respekt för andra och en person som måste ha konflikter för att känna sig axepterad och bra. Att hon och hennes liv betyder allt... patetiska människa!



URL:


Pixxxie - Uddevallas största blogg

Ja det finns alltid haters och avundsjuka människor. :) Och hon hade inte skrivit alls om hon inte stört sig pga att hon tkr du e så jävla snygg och öppet vågar visa din vackra kropp utan att skämmas som tyvärr många gör (jag e en av dom). Ne du honey boney. U look soooo HOT!!! ;) Puss



URL: http://pixxxie.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?