Breakfast in bed

Jag och älskling har precis ätit frukost i sängen. Jag fick ha han hemma idag, inget jobb iaf. Överlycklig :D

Som ni förstår finns de inga ord som räcker för att beskriva hur mkt han betyder för mig :) <3





Cecilia

Satt och browsade runt på internet, kom över din blogg, vet inte riktigt hur men tyckte den såg rätt intressant ut så jag fortsatte läsa dig inlägg. Att döma av din blogg, verkar du väldigt kroppsfixerad. Du skriver också att folk skriver elaka påhopp, och jag bara undrar, vadfan skriver dom då? Du verkar ju vara en jättefin, genuint snäll människa, så jag kan inte för mitt liv förstå vad dom skriver som du tar åt dig av.. Jaja, avundsjuka kommer väl alltid finnas där ute. Sen tänkte jag bara dela med mig: jag är smal, ganska fit, kan äta vad jag vill när jag vill hur jag vill, min vikt påverkas inte. Detta låter säkert som "drömmen, åh kunna möla i sig vad man vill utan att ständigt behöva räkna kalorier..." jag måste bara säga, det SUGER! Jag skulle ge allt i världen för att kunna skulptera och forma min kropp lite som jag själv vill, men det funkar inte. jag är bara smal. Det är lixom inte ens lite kul. Haha ah, ville väl mest säga att du ska vara supernöjd med dig själv och din kropp, tjejer skulle döda för dina former. Så försök sluta vara alltför kroppsfixerad, ät vad du vill, träna när du vill. Skaffa ett nytt intresse som du gör för att du vill, inte för att du måste. Nått du gör för dig själv. Jag har haft häst hela mitt liv. Det är terapi, läker din själ. Dessutom får man gratis magmuskler och superbra hållning. Im just saying ;) Ta hand om dig! Pusspuss



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?