blogga, blogga lite, blogga inget...




Har nu gått några dagar sedan jag bloggade, återigen...

Det har absolut varit skönt och självklart klarar man sig galant utan
elaka kommentarer och påhopp. 
Men eftersom mina kära läsare (kristin)
blir så ledsen när jag inte är aktiv, så klart man ställer upp ;)


Som ni kanske märkt har jag tappat suget till att blogga och allt
vad blogg heter. Har knappt ens läst några bloggar...

Har definitivt tänkt igenom detta med min blogg...
OM jag ska fortsätta så kommer jag kanske inte vara lika personlig.
Vilket JAG tycker lite tappar meningen med bloggen eftersom jag
tycker bloggar SKA vara personliga annars är det ingen vits tycker jag.

Men jag kanske kommer tänka mig för mer vad jag lägger upp.
Kmr inte lägga upp sånt då jag vet jag kmr få taskiga kommentarer.
Som tex. den fyllebilden på mig och peter från Rhodos då jag ser ut som
en valross. visste de skulle komma nått men jag tyckte den va gullig och rolig
så jag la upp den ändå....

Vi får se hur de blir i fortsättningen...






A

Tycker de är synd om du slutar blogga bara för att de finns idioter... Men ändringen du gjorde på din blogg för ett tag sedan när du slutade driva med folk tyckte jag va bra. Efter dig får man en positiv bild av dig inte som att du är helt blåst :-P tycker även om ditt sätt för att komma i form istället för en helt sjuk diet som många andra kör. Vill också säga att ditt röd/bruna hår passar dig riktigt bra! :-)



URL:


M

Det som gör en blogg bra är när man känner att det är en riktig människa med egna tankar och funderingar som skriver, och i Sverige är det tyvärr så att alla som vågar sticka ut och inte bara skriver hur fint och perfekt allt är riskerar att bli bankade på. Avundsjuka är vi svenskar bra på, och alla är avundsjuka på dom som är vackra och framgångsrika. Trist om du väljer att sluta blogga, men valet är självklart ditt. När man känner att saker går från att vara något kul man tycker om till ett måste då måste man överväga om man skall göra något annat.



URL:


Janina

Buhuu, jag hoppas att min favoritblogg fortsätter uppdateras. :) Men sen förstår jag att det suger att få massa elaka kommentarer.. :/ Puss på dig iallafall, party snart??



URL: http://Http://auroraamilia.blogg.se


Lina Henke, lek med livet, innan livet leker med dig!

Jag tycker kortet på dig och Peter var fint! Jag får också elak kommentarer , publicera dom inte och låt dem inte röra dig i ryggen? Sounds good? Huuhh..



URL: http://linnssa.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?