Upptäckt mig på en ny sajt - INTE OKEJ

Jag har upptäckt mig på en ny sajt.
Det är en sajt om tuttar, bara tuttar.
Där finns det skrivet om massa modeller över hela världen. Det stod till och med hur många g mina implantat e på!!
Hur fan visste dom de?
Och min blogg var länkad!
Det stod att jag var blåögd oxå.
Bredvid var de en bild på mig o de syntes ju att jag har bruuuuna ögon!

Fanns flera bilder, ingen av dem har behörighet att ligga på den sidan!
Fan inte okej. Ska undersöka hur jag kan lösa detta.



Ps. Har fått inbjudan till att komma på en Casting i Sthlm för att bli MonsterGirl. Ni vet energidrycken?
Jätte kul!





malin

Men det där är väl bara att polis anmäla?

Eller jag vet inte? Men känns ju änna som de, då dom "snott"(?) bilder på dig, och skrivit falsk fakta om dig.. ? :/ ILLA..



URL: http://chiq.devote.se


Livan svarar

Sv: japp det är anmält



URL:


Janina

Svar: hihi din nyfikne filur ;) en brud som inte tycker om att jag är tillsammans med niclas la en kommentar på inlägg jag skrev om 2 piercingar i tungan å det.. Läs kommentaren där ;) å läs sen mitt senaste inlägg jag skrev. :) haha vissa brudar asså.. Pöss på dig snygging! Och ang dethär inlägget; jävla idiot å! :o



URL: http://Http://auroraamilia.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?