Tänker du någonsin på ditt pension?

Ja då har dom oranga kuverten kommit i år igen. Förut har jag änna bara slängt de, inte ens öppnat för sånt intresserar mig inte. Men nu har jag minnsan öppnat och läst igenom allting.

Min första reaktion var: shiiiit vad lite som e sparat!!! Panik, ska jag behöva vara en hungrig pensionär?

Peter hade bra mkt mer än jag, och de skiljer ju bara 2 år på oss.
Men jag har ju faktiskt haft fast jobb sen studenten och jag har haft sommarjobb sen jag var 14.
jobbat jätte mkt ju, slitit som fan vissa perioder.
Man vill ju leva gott som pensionär!!
Då lever vi utomlands vi ;)


Sen kom jag och tänka på alla dom där ute som inte jobbar eller kanske pluggar?
Eller dom som går helt arbetslösa utan nånting?
På dom blir de ju inte mkt som dras t pensionen :/

Jag kanske kan hålla mig lugn ändå, några år kvar ;)








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?