Sovit i x antal timmar efter jobbet. Och n...

img_9737 (MMS)

Sovit i x antal timmar efter jobbet. Och nu känner jag mig så där extra röten och mår så illa. Känner mig dålig! Sovit som en sten, sträck från täcke och  Lakanet över hela kroppen och jag har sovit på magen PÅ armarna så i dom har jag typ ingen känsel . Och verkligen noll kontroll när jag vaknade auu auu.. . Hur ska jag nu hitta motivation till att gå t gymmet?  Och de e fint väder oxå. Idag e en sån där dag jag önskar extra mkt att jag var smal och snygg. Då hade jag slutat träna helt. För vem försöker jag lura? Jag tränar för att få snygg kropp inte för att de e hälsosamt. Jag nästan struntar i hur insidan ser ut, jag bryr mig bara om utsidan. Just i skrivande stund börjar änna tårarna rinna... Vad e detta, jag ska ju inte ha mens nu :( Jag kämpar ju, jag kämpar ju som fan! Kan de inte visa sig då, kan man inte få lite för att man e så jävla duktig på gymmet varje jävla dag. Vissa människor har de bättre än andra helt enkelt. Och andra får kämpa mer. Nu måste jag nästan ta o läsa lite cancer bloggar lr nått så man inser hur bra man har de. Några kilo extra gör väl inget !!!!! :((




Peter

Skönhet ligger i betraktarens öga, och i mina ögon är du det vackraste som finns, det kommer du alltid att vara.



Att du är på gymet nästan veckans alla dagar säger det mesta, du är mer målmedveten och har mer självdiciplin än de flesta, inklusive mig.



Vad som står på din våg kommer jag aldrig bry mig om, det är stunder jag får dela med dig, i livets alla upp och nedgångar som jag kommer värdesätta livet ut.



Det va allt för mig, klart slut.



URL:


Anonym

Jag tkr du kämpar på riktigt bra me din träning:) Du kmr bli grymt snygg (vilket du redan är dock:))



en lyckospark ifrån mig:) hoppas dagen blir bättre:)



kram



URL:


Janina

<3 kram på dig snygging! <3



URL: http://Http://auroraamilia.blogg.se


Anonym

App app stopp o belägg tjejen du är redan smal o snygg!!! Har inte sett dig i rl men av bilderna är du ju huur fin som helst,o reslutat har du fått från din träning det syns oxå på dina bilder!! Sen är det bra att ha ett mål att sträva efter så även om du inte är där riktigt än så är du en bra j¤vla bit på vägen sörru,du är ju värsta pangbruden,öppna ögonen o se va andra se( jag vet såå mkt lättare sagt än gjort m iaf:) )o njut o va glad!! Du kommer att nå dit mål om du fortsätter som du gör bara kanske inte riktigt så snabbt som du vill bara:) Kämpa på:)!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?