Mina bikinis denna sommaren!







Har ju glömt att visa er mina bikinis som jag fick hem på posten för några
veckor sedan :)

Den översta kan man ha åt båda hållen. Så jävla smart.
Ena sidan är svart och den andra sidan är ett färgglatt mönster.
Otroligt snygga detaljer!
kostade 299 kr tror jag

Den vita, jag behöver väl inte ens säga nått om den? ;)
Så otroligt söt!!
Kostade 199 tror jag


Köpte inga trosor till dock.
och båda är ifrån halens.se :)
Jag har storlek 44/46 på dessa överdelar haha







Anna Sevo

Hej och kul att du klickat hem våra fina bikinisar :-) Ett tips om du vill locka våra kunder att kika in till din blogg...



Det är viktigt att du länkar rätt om det ska fungera:

1. Skriv ett blogginlägg

2. Gå in på den specifika produktsidan på www.halens.se och kopiera adressen. Obs! Använd produktens sida, inte förstasidans adress!

3. Länka till den kopierade adressen från ditt blogginlägg

4. Pinga http://www.twingly.com/ping så att vi vet att du länkat till oss

5. Efter ett tag dyker länken till din blogg upp på Halens.se. Du hamnar nu både under senast bloggat på startsidan samt direkt under produkten.



Tips! På alla produktsidor finns det en ”Blogga”-knapp. Genom att trycka på “blogga”-knappen får du en färdig länk som dessutom innehåller bilden på produkten.



Lycka till och trevlig helg från Anna på Halens



URL: http://blogg.halens.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?