Liv hissar och dissar



Jag vill hissa Lidl!!
Det är ju så sjukt billigt. Massa bra färskvaror!
Varför har Lidl fått en sån stämpel egentligen?
Att det är tattarbutik.
Men vet ni vad? Jag tror bara det är så i uddevalla.
Linda Rosing handlar på Lidl ;)








Jag dissar BigBrother!!
Inte sett ett enda avsnitt, kommer nog inte göra heller.
Överskattat är rätt ord tycker jag.
MEN däremot hänger jag ju inte me alls och fattar ingenting
när det står om allt i bloggar ;)







Janina

Ang Lidl så har personalen det inte så bra.. :p min morbror har jobbat på lidl i norge.. Inga raster nästan, å där fick han inte prata med sina kollegor under tiden han va ute i butiken.. :p (vet inte hur det är här men) så jag bojkottar lidl iaf. :p pöss



URL: http://Http://auroraamilia.blogg.se


Peter

Också hört att personalen blir behandlad dåligt.

Å andra sidan så är det ju ingen som har tvingat någon att arbeta där?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?